Møder, konferencer & events

Crowne Plaza Copenhagen Towers er dit bæredygtige mødested.

BÆREDYGTIGE MØDER

Alle taler om bæredygtighed i møde- og eventindustrien. Crowne Plaza Copenhagen Towers er et af Danmarks mest bæredygtige hoteller samt møde- og konferencested. Fra yderst til inderst har vi optimeret vores mødeprodukt, så vores gæster kan nyde skræddersyede events med god samvittighed.

Kontakt vores team på +45 88 77 66 99 eller send en mail

INSPIRERENDE MØDEDAG

FRA KL. 8:00 - 17:00

• Foredrag ved udvalgt foredragsholder fra Instituttet for Fremtidsforskning
• Lokaleleje og standard AV-udstyr, blokke, penne. etc.
• Formiddagsbuffet m/brød, ost, honning og charcuteri
• Kaffe, te og vand tilgængeligt under hele mødet
• Frisk frugt tilgængeligt under hele mødet
• Frokost
• Eftermiddagssnacks og limonade

DKK 765,- pr. person + DKK 15.000,- pr. oplæg
Spar min. 8.300 v. 10 personer

BEGRÆNSET PERIODE: 7. MARTS 2024 - 31. MAJ 2024

Henvis venligst til 'Inspirerende Mødedag' ved booking.

MØDEPAKKER

Skal du holde møde, fest eller et andet event, så tjek vores mødepakker, der indeholder det, de fleste har brug for. Og vi skræddersyr selvfølgelig gerne løsningen, så den passer præcist til dine behov.

  • HALVDAGSMØDE
    Formiddag (8-12) eller eftermiddag (13-17)

    Pris fra 695 DKK pr. person
    inkl. morgenmad eller frokost samt formiddags/eftermiddagspause.

  • DAGSMØDE

    Pris fra 865 DKK pr. person

    inkl. morgenmad  frokost og eftermiddagspause.

  • DAGSMØDE MED MIDDAG / FEST

    Pris fra 2.040 DKK pr. person
    inkl. morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe til dit møde.
    Til festen er der velkomstdrink, 3-retters middag, vin, vand og øl ad libitum.

Kontakt os

LOKALER & SERVICES

Har du brug for lokaler til møder, konferencer, events eller receptioner, hjælper vi selvfølgelig med at finde den helt rigtige løsning, der imødekommer dine behov.

Vi tilbyder blandt andet:

  • 21 individuelle mødelokaler og grupperum (der kan opdeles til i alt 28 rum) med plads til 5-90 deltagere

  • Et ballroom på 800 m2 med plads til 800 deltagere

  • Gode pauseområder og vores 1400 m2 Atrium med et spektakulært lysindfald, store træer og inspirerende arkitektur. Som skabt til formelle såvel som uformelle møder, events, receptioner, middage og networking.

Hent oversigtsplan som pdf

BRYLLUP & PRIVATFESTER

Hold jeres store dag i unikke omgivelser, hvor naturen møder byens puls.

Vi gør det muligt! Hos os kan du holde alt fra bryllupper til fødselsdage, konfirmationer og barnedåbe. Vi har de perfekte og professionelle rammer og et erfarent og kreativt team.

Lad os hjælpe med at skabe en uforglemmelig fest for jer og jeres gæster. Fortæl os, hvad I drømmer om, og vi sørger for, at I og jeres gæster kun skal fokusere på at nyde den store dag.

Vi tilbyder:

• Fleksibelt og hyggeligt ballroom, der kan forvandles til lige præcis dét rum, I ønsker jer

• Store værelser og suiter med udsigt over unikke Ørestad

• Et af Danmarks mest bæredygtige hoteller

• Central beliggenhed og egen parkeringskælder

• Egen konditor og dygtige kokke

 

Bryllup i Atrium

IHG Business Rewards

DINE FORDELE MED IHG® BUSINESS REWARDS:
Du kan optjene points via IHG® Business Rewards, der kan benyttes af firmaet, du booker for eller til dig selv.

De optjente point kan f.eks. bruges til Reward Nights på flere end 4.700 IHG-hoteller rundt om i verden, flybilletter med 400 forskellige flyselskaber, brand merchandise, detailvarer, gavekort til restauranter eller endda til at bl.a. downloade musik og underholdning.

Tilmeld dig her

Leverandør på SKI-aftalen

Crowne Plaza Copenhagen Towers er leverandør på en SKI-rammeaftale af møder og konferencer. Det betyder bl.a. at vi leverer på konkurrencedygtige vilkår til det offentlige og lever op til en række kriterier inden for kvalitet, miljø og samfundsansvar.

Online løsninger til møder og events

Benyt vores digitale ekspertise og faciliteter til f.eks. hybridmøder. Så er der mulighed for at alle kan deltage - og med teknik, der virker! 

Kontakt os på meetings@cpcopenhagentowers.com eller tlf. +45 88 77 66 99 og få rådgivning om, hvordan vi gør dit online eller hybrid event til en succes.