• 3500 m2 til møder, konferencer, fester, receptioner og events
• 1400 kvm Atrium med et spektakulært lysindfald, store træer og inspirerende arkitektur. Som skabt til såvel formelle som uformelle møder, events, receptioner, middage og networking.
• 21 individuelle mødelokaler og grupperum (der kan opdeles til i alt 28 rum) med plads til 5-90 deltagere
• Et ballroom på 800 m2 med plads til 800 deltagere
• Gode pauseområder
• Mulighed for at køre biler og andet udstyr direkte ind fra vores parkeringskælder
• Foyer på 400 m2 til udstillinger, middage, frokoster, kaffe- og tepauser
• Udendørsterrasse
• Mindre suiter med udsigt over København og Øresundsregionen.
• Et dedikeret, kreativt og erfarent meetings team, der står klar med sparring og gode ideer
• iButler - vores specialudviklede ipad-service, hvor du f.eks. kan rekvirere kaffe, teknisk hjælp eller andet uden at forstyrre mødet.
• Tilfredshedsgaranti og fordele for mødebookere - læs mere
Vores Meetings Team sidder klar til at hjælpe dig på +45 88 77 66 99 eller på meetings@cpcopenhagentowers.com.
Vil du "bag kulisserne" på hotellet og høre mere om vores grønne løsninger? Følg med vores general manager Jens Frank-Mikkelsen, når han viser rundt på hotellet.
ONLINE TOURHar du brug for at sende eller printe kapacitetsoversigten, kan du hente den her som pdf
DOWNLOAD PDFBenyt vores interaktive floor plan og få inspiration og overblik over lokaler, detaljer og muligheder.
Åben plan10 år som et af Danmarks mest bæredygtige hoteller forpligter - og vi glæder os til at vise dig, at der er handling bag ordene...
De grønne grunde